عضو شويد


نام کاربری
رمز عبور

:: فراموشي رمز عبور؟

عضويت سريع

نام کاربری
رمز عبور
تکرار رمز
ایمیل
کد تصویری
براي اطلاع از آپيدت شدن وبلاگ در خبرنامه وبلاگ عضو شويد تا جديدترين مطالب به ايميل شما ارسال شود



تاريخ : سه شنبه 12 خرداد 1394
بازديد : 3604
نويسنده : Taha Nk

انقلاب صنعتی به اوج خودش رسیده است و لندن در سال ۱۸۶۸ مرکزی

اقتصای در جهان به شمار می رود. مردم از جای جای جهان برای داشتن درآمد بیشتر و حضور در این پیشرفت و این صنعت تازه به این شهر سفر کردند. پول در لندن ویکتوریا حکومتی داشت که قدرتش از پادشاه نیز بیشتر شده بود. زندگی میلیون ها آدم در این دوران دچار تحولی اساسی شد. شاید بتوان گفت بسیاری به اوج مال و ثروت و دارایی رسیدند و مردم بسیاری نیز از کار های جدیدشان راضی بودند اما این تحول گرچه جلوه هایی چون خیابان هایی زیباتر و لباس هایی خاصتر برای اشرافیان به همراه داشت اما عده ای را نیز زیر چکمه های سیاه خود له کرد. هر چه بر نورهای خیابان های لندن و گرمای آن ها افزوده می شد در کوچه های برده نشین شهر هوا سردتر و تاریکتر جلوه می کرد. اما این تاریک باید پایان پذیرد و AC Syndicate درست زمانی آغاز می شود که جیکوب و ایوی فرای این شعار را در تمام خیابان های لندن فریاد می زنند. حال در کنار انقلاب صنعتی این روزهای لندن در زیر ابرهای تاریک کوچه ها و در کنار دیوار های نمور آن ها انقلاب دیگری در حال شکل گیری است… انقلابی بر علیه این نابرابری ها با شعاری مشخص: ستم باید پایان پذیرد.


بقیه در ادامه مطلب..........
آپلود عکس

:: موضوعات مرتبط: سرگرمی , بازی های رایانه ای , نقد بازی , اخبار بازی ها , ,
:: برچسب‌ها: اساسین کرید سندیکات , اساسین کرید ویکتوری , AC Syndicate , اخبار جدید از بازی AC Syndicate یا همان Assassin's Creed Victory , ,
تاريخ : شنبه 9 خرداد 1394
بازديد : 526
نويسنده : Taha Nk

چند سالی است که اصطلاح فرانچایز سالیانه در دنیای بازی های رایانه ای باب شده است و علت آن نیز عرضه ی سالیانه ی عناوین بزرگی است که خود به تنهایی با سودی که به دست می آورند، می توانند بودجه ی یک شرکت بازیسازی را تامین کنند اما مسئله کمی پیچیده تر است زیرا این عناوین سالیانه دارای اصالت اولیه ی خود نیستند و روز به روز ضعیف تر می شوند و انتقادات بیشتری بر آن ها وارد می شود. در حال حاضر دو کمپانی بزرگ صنعت بازی های رایانه ای یعنی Activision و Ubisoft به عرضه ی سالیانه ی عناوین بزرگ خود یعنی Call of Duty و Assassin’s Creed روی آورده اند که البته Activision سابقه ی طولانی تری در این زمینه دارد زیرا از سال ۲۰۰۳ تا کنون به طور سالیانه یک نسخه از سری Call of Duty عرضه می شود.

بقیه در ادامه مطلب.........

آپلود عکس

:: موضوعات مرتبط: سرگرمی , بازی های رایانه ای , نقد بازی , ,
:: برچسب‌ها: نقد بازیCall of Duty : Advanced Warfare , نقد بازی Call of Duty : Advanced Warfare , نقد ازیCall of Duty : Advanced Warfare ,
تاريخ : پنج شنبه 7 خرداد 1394
بازديد : 920
نويسنده : Taha Nk

در این پست، قصد داریم شما را به صورت کامل با داستان بازی Assassin's Creed 1، آشنا کنیم. چرا که داستان این بازی، آغاز داستان نسخه های بعدی بوده و بدون فهمیدن این داستان، ماجرای نسخه های بعدی به خوبی درک نمی شود.
حتّی به کسانی که این بازی را به صورت کامل تمام کرده اند نیز توصیه می شود این مطلب را بخوانند تا داستان AC I و بقیه نسخه ها را به خوبی درک کنند.
 
بقیه در ادامه مطلب...........
آپلود عکس

:: موضوعات مرتبط: سرگرمی , بازی های رایانه ای , ,
:: برچسب‌ها: توضیحات کامل از ماجرای Assassin's Creed I , بازیAssassin's Creed 1 ,
تاريخ : پنج شنبه 7 خرداد 1394
بازديد : 303
نويسنده : Taha Nk

شارلمانی یا کارل بزرگ یا کارلوس ماگنوس (به لاتین: Carolus Magnus) (احتمالاً زاده ۲ آوریل ۷۴۸ در پروم - درگذشته ۲۸ ژانویه ۸۱۴ در آخن)، از سال ۷۶۸ امپراتور فرانکها از دودمان کارولنژی‌ها و برادرزاده شارل مارتل.

امپراتور رم از ۲۵ دسامبر ۸۰۰ با تاجگذاری وی توسط پاپ لئوی سوم در رم. به این ترتیب شارلمانی به عنوان موًسس امپراتوری مقدس روم شناخته می‌شود و از نظر اروپاییها، پدر کشورهای فرانسه و آلمان می‌باشد.

آپلود عکس

:: موضوعات مرتبط: تاریخی , ,
:: برچسب‌ها: شارلمانی , شارلمان , کارل بزرگ , کارلوس ماگنوس , Carolus Magnus , Charlemagne ,
تاريخ : پنج شنبه 7 خرداد 1394
بازديد : 409
نويسنده : Taha Nk

 

غلامرضا تختی (۵ شهریور ۱۳۰۹ در تهران - ۱۷ دی ۱۳۴۶ در تهران) هم‌چنین مشهور به لقب «جهان‌پهلوان»، کشتی‌گیر ایرانی و در فرهنگ ورزشی ایران، نماد پهلوانی، فروتنی، مناعت طبع و بلند نظری است. تختی در المپیک ۱۹۵۶ ملبورن به همراه امام‌علی حبیبی نخستین مدال‌های طلای تاریخ ورزش ایران در بازی‌های المپیک را کسب کرد. او با یک مدال طلا و دو مدال نقرهٔ المپیک، دو طلا و دو نقرهٔ قهرمانی جهان و یک طلای بازی‌های آسیایی در فهرست برترین‌های قرن فیلا در جایگاه سیزدهم قرار دارد.[۲] او یکی از سه کشتی‌گیر ایرانی (در کنار امام‌علی حبیبی و عبدالله موحد) است که تصویر آنها در تالار افتخارات فیلا نصب شده است.

مزار تختی در ابن بابویه شهر ری واقع شده‌است.

آپلود عکس

:: موضوعات مرتبط: تاریخی , سرگرمی , ورزشی , ,
:: برچسب‌ها: غلامرضا تختی , تختی , زندگی نامه تختی , زندگی نامه غلامرضا تختی ,
تاريخ : پنج شنبه 7 خرداد 1394
بازديد : 401
نويسنده : Taha Nk

بزرگ ترین سرقت تاریخ، این بار با سه نفر | نقد و بررسی Grand Theft Auto V

سرانجام انتظار چندین ساله طرفداران به پایان رسید و نام Grand Theft Auto V وارد لیست اچیومنت ها و تروفی های کنسولمان شد. به همین علت دیگر نمی خواهیم سر شما را با توضیحات بیشتر و از این جور حرف ها که آخرین قسمت این سری کی منتشر شده و چه عملکردی داشته ( به دلیل این که دیگر همه شما با GTA آشنا دارید) درد بیاوریم و یکراست سراغ نقد این عنوان جهان آزاد می رویم. راک استار در طول یکی دو سال گذشته، قول ها و ادعاهای زیادی در مورد بازی خود داشته و حال باید دید سرانجام این همه امید راک استار به کجا رسیده است.

بقیه در ادامه مطلب........

آپلود عکس

:: موضوعات مرتبط: سرگرمی , بازی های رایانه ای , نقد بازی , ,
:: برچسب‌ها: نقد بازی جی تی ای وی , نقد بازی gta v , نقد بازیGrand Theft Auto V ,
وبلاگ علمی تاریخی سرگرمی

به نظر شما در مورد کدام موضوع مطالب بیشتری بگذریم.؟


نام :
وب :
پیام :
2+2=:
(Refresh)

تبادل لینک هوشمند

برای تبادل لینک ابتدا ما را با عنوان NK Download و آدرس http://nkdl.loxblog.com  لینک نمایید سپس مشخصات لینک خود را در زیر نوشته . در صورت وجود لینک ما در سایت شما لینکتان به طور خودکار در سایت ما قرار میگیرد.








خبرنامه وبلاگ:

برای ثبت نام در خبرنامه ایمیل خود را وارد نمایید


RSS

Powered By
loxblog.Com