عضو شويد


نام کاربری
رمز عبور

:: فراموشي رمز عبور؟

عضويت سريع

نام کاربری
رمز عبور
تکرار رمز
ایمیل
کد تصویری
براي اطلاع از آپيدت شدن وبلاگ در خبرنامه وبلاگ عضو شويد تا جديدترين مطالب به ايميل شما ارسال شود



تاريخ : پنج شنبه 7 خرداد 1394
بازديد : 413
نويسنده : Taha Nk

Stronghold Crusader II

سال ۲۰۰۲ بود که شرکت Firefly بازی به یاد ماندنی و بسیار زیبا Stronghold Crusader را برای کامپیوتر های شخصی روانه بازار کرد. این بازی خیلی سریع جای خود را در دل هواداران باز کرد و تبدیل به یکی از شیرین ترین خاطرات گذشته اکثر بازیکنان و طرفداران سبک استراتژیک شد.
اکنون بعد از گذشت ۱۲ سال، شرکت سازنده نسخه دوم این بازی را منتشر کرده تا مجدد خاطرات خوب گذشته بازیکنان از این عنوان زنده شود. اما آیا این عنوان به اندازه نسخه اولیه خود، قوی ظاهر شده است؟

بقیه در ادامه مطلب.........

آپلود عکس

:: موضوعات مرتبط: سرگرمی , بازی های رایانه ای , نقد بازی , ,
:: برچسب‌ها: نقد بازی قلعه 2 , نقد و برسیStronghold Crusader 2 ,
تاريخ : چهار شنبه 6 خرداد 1394
بازديد : 501
نويسنده : Taha Nk

Watch Dogs box art.jpg

شیکاگو، شهرى مملو از خلاف و جنایت. شهرى که در گوشه اى از آن مواد مخدر فروخته مى شود و در گوشه اى دیگر انسان! شهرى که حتى مسئولینش هم تو زرد و به فکر خرابکارى و فساد هستند! اما مرز خلاف هاى این شهر، خیلى وقت است که حدّ معمول را گذرانده و در گوشه اى دیگر، هک سلاح عده اى شده است. عده اى که قصد بر قرارى نظم و امنیت را نداشته و خودشان نیز افرادى زخم خورده اند. اما این افراد هکر هاى عادى نیستند. آن ها سازمان و ارگان هاى مختلف را هدف خود مى دانند. به چه دلیل؟ مشخص نیست. به همین علت است که به رنگ خاکستر هستند و از جنس خاکستر، از جنس نابودی…

بقیه در ادامه مطلب.......

آپلود عکس

:: موضوعات مرتبط: سرگرمی , بازی های رایانه ای , نقد بازی , ,
:: برچسب‌ها: نقد بازی Watch Dogs , نقد و بررسى Watch Dogs ,
تاريخ : یک شنبه 3 خرداد 1394
بازديد : 925
نويسنده : Taha Nk

تکرار یک فرمول موفق | نقد و بررسی Far Cry 4

تکرار … این کلمه چندین بار در این نقد خواهید دید. بازی Far Cry 3 زمانی که دو سال پیش عرضه شد، تحولی شگرف را از هر جهتی که بگویید در سری Far Cry ایجاد کرد. یک بازی عظیم، متنوع، زیبا با ضدقهرمانی جذاب و گیم پلی دلچسب که نظر همگان را به سمت خود جلب کرد. از آنجایی که شرکت Ubisoft به این راحتی ها دست از سر IP های موفق خود بر نمی دارد، کافیست که دوباره آن موفقیت قبلی را تکرار کند و سود کلانی به جیب بزند. برای همین، بعد از دو سال ما شاهد Far Cry 4 هستیم. بازی که اصلا تازگی Far Cry 3 را ندارد و هنوز هم برخی مشکلات بازی قبلی را دنبال خود یدک می کشد اما به قدری جذاب است، که خیلی راحت حداقل ۲۰ ساعت را سرگرم آن خواهید بود. با ما در ادامه مطلب همراه باشید تا نگاهی به جدیدترین عنوان در سری Far Cry بیندازیم.

بقیه در ادامه مطلب.......

آپلود عکس

:: موضوعات مرتبط: سرگرمی , بازی های رایانه ای , نقد بازی , ,
:: برچسب‌ها: نقد و برسی بازی فارکرای 4 , نقد بازی فارکرای 4 , نقد و برسی بازی FarCry 4 , نقد بازی far cry 4 ,
تاريخ : یک شنبه 3 خرداد 1394
بازديد : 420
نويسنده : Taha Nk

یوبی سافت شوتری را ارائه می دهد که واقعا باید با شجاعت گفت که مثل هیچ بازی دیگری نیست .
21 اکتبر 2008 بعد از صرف تقریبا 25 ساعت در بازی تک نفره farcry2 سؤالی نبود که نتوانم پاسخ دهم : چرا این بازی far cry   نامیده شده است ؟ بازی تقریبا چیزی را از بازی crytek 2004 نشان نمی دهد. داستان   farcry1 به این سری جدید انتقال نمی یابد – کاراکترها مشابه به نسخه 1 نیستند . در سری جدید هیچ نامی از jack carver  برده نمی شود.هیچ جهشی به بازی سری اول وجود ندارد. همچنین از موجودات فرا زمینی در سری جدید خبری نیست.بجای آن ها farcry2  کشمکشی است میان گروه های جنگی به نام های  UFLL , APR  که در یک ملت آفریقایی در حال این کشمکش ها هستند.farcry2 به بازیکن اجازه داوری از پیش تعیین شده را نسبت به بازی نمی دهد..شما درحین بازی در بیشتر مواقع هم رزمانی نیز دارید که شما را در بازی کمک می کنند . دوازده همرزم وجود دارند که بصورت مستمر در سر تا سر داستان پراکنده هستند که شما می توانید با آنها دوست باشید. همه چیز در farcry2 با یک بخش آموزشی شروع می شود که شما را به بهترین کنترلهای شوتر اول شخص و فرضیه های بازی آشنا می کند . هدف اصلی شما پیدا کردن jackal می باشد که یک کاراکتر تهدید کننده می باشد که اسلحه ها را برای UFLL , APR  تهیه می کند تا آتش جنگ را روشن نگه دارد.

بقیه در ادامه مطلب.......

 

آپلود عکس

:: موضوعات مرتبط: سرگرمی , بازی های رایانه ای , نقد بازی , ,
:: برچسب‌ها: نقد و برسی بازی فارکرای 2 , نقد بازی فارکرای 2 , نقد و برسی بازی FarCry 2 , نقد بازی far cry 2 ,
تاريخ : یک شنبه 3 خرداد 1394
بازديد : 611
نويسنده : Taha Nk

مقدمه :
ابتدا خدمت دوستان عزیز سلام عرض میکنم. بازی فارکرای ابتدا توسط شرکت کرایتک در سال 2004 برای کامپیوتر های شخصی عرضه شد.بازی از نظر گرافیکی یک بازی بسیار چشم نواز و زیبا بود.شما در جزیره با دشمنان و زامبی ها و... مبارزه میکردید.
سپس یوبی سافت در سال 2008 نسخه دوم بازی را منتشر کرد.برخلاف نسخه اول که توسط کرایتک ( سازنده عنوان مشهور Crysis ) ساخته شده بود , نسخه دوم عنوانی بسیار متوسط بود.گرافیک خشک با تم زرد و محیط جنگلی خالی ! یعنی شما بودید و درخت و صخره.
شاید یکی از نکات جذاب آن رانندگی و تعمیر ماشین ها بود که آن هم به علت ایست بازرسی های فراوانی که در محیط قرار داشت بعد از مدتی یکنواخت میشد.حال "یوبی سافت" با بهره گیری از نظرات سازنده طرفداران بازی نسخه ای کاملا متفاوت از عنوان پیشین و تا حدودی شبیه به نسخه اول را عرضه نموده است.متفاوت از این نظر که همه چیز آن حتی گیمپلی نیز تغییر کرده و شبیه نیز از آن نظر که اتمسفر جزیره تا حدودی یاد آور جزیره شماره اول فارکرای میباشد.
حال به بررسی کلی از بازی در ادامه خواهیم پرداخت.

بقیه در ادامه مطلب.....

 

آپلود عکس

:: موضوعات مرتبط: سرگرمی , بازی های رایانه ای , نقد بازی , ,
:: برچسب‌ها: نقد و برسی بازی فارکرای 3 , نقد بازی فارکرای 3 , نقد و برسی بازی FarCry 3 , نقد بازی far cry 3 ,
تاريخ : دو شنبه 28 ارديبهشت 1394
بازديد : 374
نويسنده : Taha Nk

برنامه‌نویس بازی یا در اصطلاح بازی‌نویس معمولاً به شخص یا گروهی گفته می‌شود که در زمینه ساخت، توسعه و تولید کدهای بازی‌نویسی و یا ساخت بازی‌های ویدیویی فعالیت دارند.

تاریخچه

تاریخچه ساخت بازی‌های رایانه‌ای به سال ۱۹۷۰ تا اواسط ۱۹۸۰ باز می‌گردد که به علت محدود بودن کامپیوترهای موجود مجبور بودند طراحی شخصیت یا کاراکتر بازی را نیز بر عهده بگیرند. بازی‌ها معمولاً بسیار سبک و فاقد کیفیت بودند و تنها برای چند دقیقه‌ای کاربر را سرگرم می‌کردند.

آپلود عکس

:: موضوعات مرتبط: علمی فناوری , سرگرمی , بازی های رایانه ای , ,
:: برچسب‌ها: برنامه‌نویس بازی , بازی نویس , Game programmer ,
وبلاگ علمی تاریخی سرگرمی

به نظر شما در مورد کدام موضوع مطالب بیشتری بگذریم.؟


نام :
وب :
پیام :
2+2=:
(Refresh)

تبادل لینک هوشمند

برای تبادل لینک ابتدا ما را با عنوان NK Download و آدرس http://nkdl.loxblog.com  لینک نمایید سپس مشخصات لینک خود را در زیر نوشته . در صورت وجود لینک ما در سایت شما لینکتان به طور خودکار در سایت ما قرار میگیرد.








خبرنامه وبلاگ:

برای ثبت نام در خبرنامه ایمیل خود را وارد نمایید


RSS

Powered By
loxblog.Com
cache01last1436023281